Custom Pages

28 oktober 2015

Nieuwe lay-out voor Light & Stripes!

28 oktober 2015
Mijn blog bestaat nu anderhalve maand en ik vind het nog steeds geweldig om mijn liefde voor boeken met de wereld te delen. In het bloggen groei je. Naar mijn mening paste mijn vorige lay-out niet bij Light & Stripes. Ik vond de lay-out te druk en ook van de header ging mijn hart niet sneller kloppen. De keuze voor een nieuwe lay-out was eigenlijk snel gemaakt.

bron: kaboompics

Ik ben zelf helemaal niet goed in het ontwerpen van lay-outs, dus kocht ik een template op Etsy bij Labina Studio. Het was liefde op het eerste gezicht, ik wist meteen dat dit theme, genaamd Belle Plagne, bij mijn blog zou passen. De pastelkleuren weerspiegelen mij en wat mij betreft komen de foto's nu ook beter uit. Echt een prima, simpele lay-out. Het enige wat er nog aan gaat veranderen, is de foto van mezelf in de rechterbalk. Deze wil ik graag iets professioneler maken, maar goed, dan moet ik eerst een acceptabele foto van mezelf maken! ;) Misschien verander ik de kleuren van mijn blog wel met het seizoen, ik ga het allemaal nog even bekijken.

Deze blogpost is ook een goed moment om helderheid te scheppen voor de toekomst. Light & Stripes heeft op dit moment geen vaste blogdagen, misschien dat die er in de toekomst wel komen. Dit zijn in ieder geval de vaste rubrieken die je op mijn blog kan verwachten.

1. Recensies. Zodra ik een boek uit heb, plaats ik vrijwel meteen, of een dag erna, een recensie over het boek.
2. Snapshots. Twee keer per maand plaats ik een persoonlijke blog met snapshots. Op de helft van de maand en op het eind van de maand.
3. Reading Challenge. Aan het eind van de maand plaats ik een foto van de boeken die ik gelezen heb.
4. Movies I've Seen. Een nieuwe rubriek waar ik kort mijn mening over een drietal films geef.
5. Boekreleases. Elke 1e van de maand deel ik een vijftal boekreleases van de aankomende maand waar ik enthousiast over ben.

En verder... zal ik tags, shoplogs en sfeerbeelden van events plaatsen, en ook zal er af en toe een column voorbij komen. Light & Stripes is echt mijn plekje op het internet, wat voornamelijk gericht is op boeken. Want boeken, daar word ik zo blij van! Op dit moment ben ik druk bezig met het brainstormen voor december, want de kerstdagen hebben altijd al een plekje in mijn hart gehad. Dit wil ik ook laten terugkomen op mijn blog. Er komt dus genoeg leuks aan! ;)

Q: Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio