Custom Pages

27 november 2015

Lauren Kate - Unforgiven

27 november 2015

Waar gaat het boek over?
High school can be hell. Cam knows what it's like to be haunted. He's spent more time in Hell than any angel ever should. And his freshest Hell is high school, where Lilith, the girl he can't stop loving, is serving out a punishment for his crimes. Cam made a bet with Lucifer: he has fifteen days to convince the only girl who really matters to him to love him again. If he succeeds, Lilith will be allowed back into the world, and they can live their lives together. But if he fails ...there's a special place in Hell just for him. Tick-tock.

Wat vond ik van Unforgiven?
Ik ben een groot fan van de Fallen-serie. Sterker nog, ik denk dat het één van mijn favoriete boekenseries is. Ik ben dan ook heel blij dat ik op het eerste Best of YA event mijn boeken kon laten signeren. Er is altijd één personage geweest die ik in de vorige boeken heel leuk vond en dat is Cam. Hij kwam altijd heel grappig en echt over. Toen ik hoorde dat er een boek over Cam kwam, sprong ik een gat in de lucht.

Het boek is precies zoals ik van Lauren Kate verwachtte. Ik hoor van sommige mensen dat ze haar schrijfstijl niets vinden, maar ik vind het heerlijk om te lezen. Ze schrijft met detail, maar niet op een manier dat het te langdradig wordt. Het boek heeft me zeker niet teleurgesteld. Het boek omschreef Cam precies zoals ik het in de Fallen-serie gewend was. Unforgiven las ik in het Engels, ik heb echter nog niet vernomen wanneer het boek in het Nederlands uitkomt.

Unforiven zou je als een alleenstaand boek kunnen lezen, maar ik raad wel aan om de eerdere delen te lezen, want dan snap je het verhaal iets beter. Het is een romantisch verhaal, met een spannende twist. Zal Cam het winnen van de gemene Lucifer? Ik weet het antwoord al, maar jullie kunnen het gaan lezen in dit spannende, laatste deel van de Fallen-serie.

8

Lauren Kate - Unforgiven
Random House Childrens Publishers UK | november 2015

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio