Custom Pages

9 december 2015

Movies I've Seen #2

9 december 2015
Light & Stripes is en blijft een boekenblog, maar dat betekent niet, dat ik naast lezen geen andere hobby's heb. In Movies I've Seen behandel ik een paar films die ik de afgelopen tijd heb gezien. Ik vertel kort wat ik van de film vond.


The Age of Adeline (2015)
Na een mysterieus ongeluk in de jaren '30 blijft Adeline (Blake Lively) voor altijd jong. Ze is erg eenzaam en dat voelde ik in het begin van de film zeker. Dan ontmoet ze eindelijk een leuke man, maar ze is bang om iets voor hem te gaan voelen. Ik vond de sfeer in de film prachtig. Daarnaast vond ik het acteerwerk heel goed. De momenten met Adeline's dochter vond ik ook goed in beeld gebracht. Haar dochter is op een begeven moment veel ouder dan Adeline en dat is eigenlijk wel raar om te zien. Maar de scenes waren zo gefilmd, dat het ineens niet meer raar was. If you know what I mean. Ja, ik heb genoten van deze prachtige film.

Spectre (2015)
In deze James Bond films probeert 007 de waarheid achter SPECTRE te ontdekken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voorheen nog nooit eerder een James Bond films had gezien. Mijn vriend wilde heel erg graag naar de bioscoop, dus dan weet je al wat er gebeurt. Toch ben ik heel erg blij dat ik deze film heb gezien. Ik zag eerst op tegen de 148 minuten, maar eigenlijk was de film gewoon heel boeiend. Ik had helemaal niet door dat het een hele lange film was. Een ding is zeker: de film was best spannend en vermakelijk.

The Hunger Games: Mockingjay Part II (2015)
In het laatste deel van The Hunger Games probeert Katniss president Snow om het leven te brengen. Ik kon me eigenlijk niet meer herinneren wat er in de vorige film was gebeurt, dus mijn vriend en ik zijn naar de Mockingjay Marathon geweest. Echt een aanrader, want ik zat er helemaal in. Ik vond het een goede film, maar ik had aan het eind eigenlijk nog wel wat vragen. Misschien komt dat omdat ik het boek niet heb gelezen. Ik heb de eBooks in ieder geval gekocht, zodat ik me helemaal opnieuw kan begeven in de wereld van The Hunger Games. Ik vond het een geslaagde film; mooie filmbeelden en prima acteerwerk.

Q: Welke films heb jij de afgelopen tijd gezien?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Light & Stripes + BLOG DESIGN BY Labinastudio